Jeśli kochasz słodycze, to z pewnością docenisz te wyjątkowe krówki. To pyszne słodkości, które również mogą pełnić funkcje reklamowe. Koniecznie sprawdź, dlaczego są najlepszą propozycją dla wszystkich miłośników słodyczy i pysznych przekąsek.
Długa data ważności
Słodycze reklamowe kupowane przez firmy zwykle muszą mieć długi termin ważności. Chodzi o to, że przecież nie są rozdawane podczas jednego wydarzenia, ale raczej wydawane klientom w sposób nieregularny. Część jest dołączana do zakupów lub zamówień, inne trafiają do poczekalni jako poczęstunek dla klientów, a jeszcze inne są rozdawane podczas akcji promocyjnych. Na pewno mogą one zwrócić uwagę klientów na daną markę. Z racji długiej daty ważności cukierki krówki, które nie zostały rozdane, można spokojnie przechowywać do następnej okazji, kiedy będą potrzebne. Producent cukierków powinien na ich opakowaniu zbiorczym umieścić stosowną informację, do kiedy produkt jest bezpieczny do spożycia. Zwykle jest to od kilku do kilkunastu miesięcy.
Bezpieczny transport
Słodycze reklamowe muszą dobrze wyglądać. W przeciwnym wypadku nie będą pełniły dobrze roli wizytówki firmy. Jednak takie cukierki krówki w opakowaniu z logo firmowym mają przede wszystkim zachęcać do zakupu jej produktów albo skorzystania z jej oferty. Muszą więc prezentować się bez zarzutu. Z tego powodu producent cukierków zwykle proponuje właśnie krówki jako gadżet reklamowy. Dzięki temu, że są łatwe w transporcie, od dawna już są prawdziwym hitem. Odpowiednio zabezpieczone nie zgniotą się podczas wysyłki. W przeciwieństwie do landrynek nie pokruszą się i niemal nie ma ryzyka, by pod wpływem temperatury mogły się rozpuścić. Z tego powodu do celu docierają idealne i pyszne. To bardzo ważne, bo zniszczone cukierki na pewno nie wyglądałyby apetycznie.
Szybko można się nimi nasycić
Cukierki krówki są bardzo słodkie. Dzięki temu większość osób będzie zadowolona już po zjedzeniu kilku sztuk. Nie ma więc powodu, by obawiać się, ze klient, który otrzyma pojedynczy cukierek, nie będzie z niego zadowolony. To bardzo dobre rozwiązanie dla firm, które szukają ekonomicznych rozwiązań, ale równocześnie nie chcą rezygnować ze świetnego wyglądu i wysokiej jakości produktu.